آغاز فضاسازی شهری دومین “کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی”
آغاز فضاسازی شهری دومین “کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی”

ویداد ملی دومین کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی با آغاز فضاسازی شهری توسط شهرداری تبریز ابعاد تازه ای به خود گرفته است، رویدادی که آبان ماه امسال تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت را در شهر تبریز به نمایش می گذارد. به گزارش شهریار، مزین شدن معابر اصلی، پیشانی پل ها و بیلبورد های […]

ویداد ملی دومین کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی با آغاز فضاسازی شهری توسط شهرداری تبریز ابعاد تازه ای به خود گرفته است، رویدادی که آبان ماه امسال تعمیم فرهنگ ایثار و شهادت را در شهر تبریز به نمایش می گذارد.

به گزارش شهریار، مزین شدن معابر اصلی، پیشانی پل ها و بیلبورد های شهری تبریز به تصاویر مبارک شهدا با هدف نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت گام مهم شهرداری تبریز در راستای اعتلای ارزش‌های انقلابی و دینی جامعه در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی است.

نصب گسترده تصاویر مبارک شهدای استان به همراه پرچم در میادین شهری به دستور شهردار تبریز از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده برای برگزاری هر چه با شکوه تر این رویداد ملی به شمار می رود.

بر همین اساس برنامه تلویزیونی تبریزیم از هفته آینده با تولیدات موضوعی خود در خصوص تبیین اهداف دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ از شبکه استانی سهند مهمان شهروندان تبریز خواهد بود.

همچنین برنامه رادیویی استدیو شهر شهرداری تبریز با هدف اطلاع رسانی اخبار این رویداد بزرگ، تا پایان برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز می کند.

مشارکت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز نقطه عطف اجرای برنامه های مدون در برگزاری این رویداد ملی است که با دستور شهردار تبریز ساز و کار اجرایی آن تنظیم شده است.