عبارتی صادقانه؛ فراتر از شعار برای پرشورها «عیبی یوخ» دروغ نیست!
عبارتی صادقانه؛ فراتر از شعار برای پرشورها «عیبی یوخ» دروغ نیست!

به گزارش طلوع تبریز، عیبی یوخ. همین دو کلمه، شاید مهم‌ترین نماد طرفداران تراکتور در فوتبال ایران باشند. کلماتی که در لحظات سخت بازی دیشب هم بر زبان تماشاگران این تیم جاری شده بودند. اینکه در خانه گل بخوری، سنگربانت برای دومین هفته متوالی مرتکب یک اشتباه وحشتناک شود، تیم هم چندان خوب بازی نکند […]

به گزارش طلوع تبریز، عیبی یوخ. همین دو کلمه، شاید مهم‌ترین نماد طرفداران تراکتور در فوتبال ایران باشند. کلماتی که در لحظات سخت بازی دیشب هم بر زبان تماشاگران این تیم جاری شده بودند.

اینکه در خانه گل بخوری، سنگربانت برای دومین هفته متوالی مرتکب یک اشتباه وحشتناک شود، تیم هم چندان خوب بازی نکند اما همچنان به این شعار وفادار بمانی، پدیده کمیابی است که نمی‌توان آن را در همه استادیوم‌ها جستجو کرد.

ساکنان سکوهایِ ورزشگاه یادگار، باز هم نشان دادند که این جمله برای‌شان، چیزی بیشتر از یک شعار است. عبارت صادقانه‌ای که احساس آن‌ها را به تیم محبوب‌شان نشان می‌دهد.

شاید تراکتور بازی را واگذار کرده باشد اما آن‌ها دوباره روی سکوها، کولاکی ساخته بودند. آن‌‌ها باز هم جو معرکه‌ای برای تراکتور به وجود آوردند و باز هم فوق‌العاده بودند.

فقط کاش این هوادارها، برای ورود به استادیوم کم‌تر رنج بکشند. کاش وادار به پیاده‌روی طولانی از مسیر سنگلاخی نشوند. این تماشاگرهای بی‌‎نظیر، سزاوار شرایط بهتری برای تماشای فوتبال از نزدیک هستند.