تعطیلی ترمینال تا ۲۳ فروردین/ فعالیت غیرقانونی در قالب مسافربری
تعطیلی ترمینال تا ۲۳ فروردین/ فعالیت غیرقانونی در قالب مسافربری

تعطیلی ترمینال تا ۲۳ فروردین/ فعالیت غیرقانونی در قالب مسافربری

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز عادلی گفت: اخیرا افرادی خارج از ترمینال تبریز اقدام به مسافرگیری می‌کنند و به صورت غیرمجاز مسافران را از چند شهر سوارکرده و به مقصدهای مختلفی می‌رسانند که پلیس راه و اداره کل راهداری استان باید از این کار جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع تبریز به نقل از آناج، حسین عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با بیان اینکه اقدامات پایانه‌های مسافربری بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا انجام می‌شود، اظهار داشت: بر همین اساس ترمینال تبریز و شمالغرب تا ۲۳ فروردین ماه هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌کند.

او گفت: به شرکت‌های تعاونی اتوبوس اعلام کردیم تا صورت‌حساب مالی خود را تا اردیبهشت ماه به تاخیر بیاندازند. در کنار محدودیت‌هایی که در سطح جاده‌ها اعمال می‌شود کلیه تردد اتوبوس‌های مسافربری از ترمینال شمالغرب و مرکزی و بالعکس ممنوع می‌باشد، بنابراین از همشهریان عزیز خواهشمندیم به ترمینال مراجعه نکنند چراکه کاملا تعطیل است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به انجام اقدامات بهداشتی در داخل ترمینال تبریز خاطرنشان کرد: از ۴ اسفند ماه ضدعفونی ترمینال به صورت ۳ بار در شبانه‌روز انجام می‌شود، نیروهای شبکه بهداشت و هلال احمر نیز در پایانه مسافربری حضور داشته و مسافران ورودی و خروجی را غربالگری می‌کردند.

عادلی ادامه داد: اخیرا افرادی خارج از ترمینال تبریز اقدام به مسافرگیری می‌کنند و به صورت غیرمجاز مسافران را از چند شهر سوارکرده و به مقصدهای مختلفی می‌رسانند، پلیس راه و اداره کل راهداری استان باید از این کار جلوگیری کند چرا که جان افراد در خطر است. به همه همشهریان عزیز توصیه می‌کنیم از سوارشدن به این اتوبوس‌ها به شدت خودداری کنند زیرا کرونا در کمین است.