۱۴۰۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه۳ توزیع شد
۱۴۰۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه۳ توزیع شد

۱۴۰۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه۳ توزیع شد

معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری منطقه ۳ تبریز از توزیع و پخش ۱۴۰۰ تن آسفالت طی چهار ماه گذشته در سطح معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع تبریز، علی دهقانی با بیان اینکه رعایت کیفیت آسفالت در سطح معابر تأثیر بسزایی در روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهری دارد، اظهار داشت: بر این اساس عملیات مرمت و روکش آسفالت معابر حوزه منطقه ۳ با هزار و چهارصد تن آسفالت طی چهار ماه گذشته انجام شد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که همه‌ساله از ابتدای سال جاری در دستور کار مدیریت شهری قرار می‌گیرد، رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت معابر است تا با روان‌سازی حرکت خودروها و عابرین پیاده، شاهد پیشگیری از ایجاد ترافیک در شبکه‌های معابر درون‌شهری باشیم.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ عنوان کرد: با توجه به مشکلات خیابان‌ها و محلات سطح این منطقه و نیاز بعضی از معابر به ترمیم و روکش آسفالت طی سال جاری عملیات لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های سطح شهر به‌صورت مستمر و با در نظر داشتن اولویت‌ها در حال اجراست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چندین عملیات در سطح منطقه اجراشده است، عنوان کرد: در این خصوص ارزیابی‌های لازم نسبت به شناسایی و ساماندهی معابری که نیاز به ترمیم و تعویض روکش آسفالت دارند، صورت گرفته است.