برنامه ضد عفونی شهر تبریز هدفمند و با برنامه اجرا می شود
برنامه ضد عفونی شهر تبریز هدفمند و با برنامه اجرا می شود

برنامه ضد عفونی شهر تبریز هدفمند و با برنامه اجرا می شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برنامه ضد عفونی شهر تبریز هدفمند و با برنامه اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع تبریز، همزمان با اجرای مرحله پنجم عملیات ضد عفونی شهری توسط سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز فریدون بابایی اقدم رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر ضمن بازدید از عملیات ضد عفونی ، اجرای برنامه پاک سازی شهری را بر اساس محلات پر تردد و پر تجمع عنوان کرد.

بابایی اقدم ضمن قدردانی از بدری سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری و آتش نشانان خدوم ایثارگر تبریز بیان داشت: از اولین دقایقی اطلاع از بروز و شیوع ویروس کرونا در کشور و به ویژه شهر تبریز، تدابیری در شورای اسلامی شهر اتخاذ و  اقدامات عملیاتی از سوی شهرداری تبریز برای ضد عفونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مرحله انجام رسید که مجموعه های مختلف شهرداری از جمله آتش نشانی ، حوزه سلامت و خدمات شهری شهرداری تبریز در این خصوص حضور فعال داشتند.

وی با اشاره به اینکه نقش و همکاری شهروندان در کاهش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از اهمیت بسزایی برخودار است افزود: امیدواریم با همکاری شهروندان شاهد برقراری آرامش و روال عادی زندگی در سطح جامعه باشیم.

بابایی اقدام ضد عفونی محلات را براساس اعلام برنامه از سوی حوزه سلامت شهرداری تبریز اشاره کرد و افزود: میزان شیوع این ویروس در محلات مختلف از سوی معاونت علوم پزشکی تبریز اعلام و مناطق پر خطر شناسایی و  بر این اساس عملیات ضد عفونی با برنامه ریزی هدفمند ادامه می یابد.

وی در پایان یاد آور شد: امیداریم با همکاری و رعایت تردد غیر ضروری شهروندان در سطح جامعه، شاهد کاهش میزان مبتلایان ویروس کرونا باشیم.