۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز افزوده می‌شود
۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز افزوده می‌شود

۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تبریز افزوده می‌شود

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای خرید ۵۰۰ اتوبوس در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش طلوع تبریز، غلامحسین مسعودی ریحان در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: قراردادهای اولیه برای خرید این اتوبوس‌ها انجام یافته است.

مسعودی ریحان با اشاره به پروژه قطار شهری تبریز گفت: یک هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ برای پروژه قطار شهری اختصاص داده شده است که در این بین شهرداری ۵۰ درصد سهم خود را پرداخت کرده است اما تا امروز دولت به وعده خود مبنی بر پرداخت ۵۰ درصد . عمل نکرده است.

او با اشاره به بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز تصریح کرد: محدودیت منابع و نیازهای متنوع ما را به سمت تدوین یک برنامه سوق می‌دهد تا بر اساس اولویت‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: امسال در شهرداری تبریز برنامه ۵ ساله تصویب شده است که ماحصل بیش از یک سال کار کارشناسی است و سال نخست این برنامه امسال به بودجه آمده است. در تدوین این برنامه از تمامی ان جی او ها، شهروندان، ادارات و… نیازسنجی انجام یافته است.

مسعودی ریحان یادآور شد: از عمده اولویت‌های بودجه سال ۹۹ فضای سبز، احداث پارک بزرگ تبریز، احداث پارک‌های محله‌ای به تعدلد حدود ۲۰ عنوان و… خواهد بود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: همچنین به منظور توزیع عادلانه بودجه، شهرداری تبریز در راستای توانمندسازی محلات بافت فرسوده و حاشیه‌نشین گام‌های خوبی برداشته است.

او افزود: با همکاری اداره مسکن و شهرسازی ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک اندیشه برای حاشیه نشینان احداث خواهد شد که تاکنون پیشرفت ۲۰ درصدی داشته است.