عاملان قتل داریوش مهرجویی به زودی دستگیر می‌شوند
عاملان قتل داریوش مهرجویی به زودی دستگیر می‌شوند

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا ضمن تسلیت به جامعه هنری کشور برای این ضایعه بزرگ و از دست دادن هنرمند پیشکسوت داریوش مهرجویی و همسرش اعلام کرد: پلیس عاملان این اقدام وحشیانه را به زودی دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد. سخنگوی پلیس خاطرنشان کرد: اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کارآگاهان […]

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا ضمن تسلیت به جامعه هنری کشور برای این ضایعه بزرگ و از دست دادن هنرمند پیشکسوت داریوش مهرجویی و همسرش اعلام کرد: پلیس عاملان این اقدام وحشیانه را به زودی دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.

سخنگوی پلیس خاطرنشان کرد: اقدامات فنی همان ساعات اولیه انجام و کارآگاهان در محل حاضر شده و در حال بررسی سناریوهای محتمل هستند.

گفتنی است شب گذشته داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی خود در زیبادشت مشکین آباد به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن به قتل رسیدند.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های معروف سینمای ایران است که ساخت فیلم‌هایی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را در کارنامه خود دارد.