پاکو خمز:حضور در آسیا برای ما یک هدیه است
پاکو خمز:حضور در آسیا برای ما یک هدیه است
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک هدیه و فرصت است و از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا به مرحله گروهی برسیم.

به گزارش خبرنگار عصرتبریز، پاکو خمز، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با شارجه امارات اظهار داشت: فرصت خوبی است که در معتبرترین رقابت‌های آسیایی حضور داشته باشیم این بازی یک هدیه و فرصت است و از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا به مرحله گروهی برسیم.

وی ادامه داد: هیچ مدرکی برای کم‌کاری بازیکنانم وجود ندارد و فقط بازیکنانم بعد از باخت از پرسپولیس ناراحت بودند و از اینجا به کل باشگاه پیام می‌دهم که استفاده از رسانه کار بزدلانه‌ای است و کسی هم که می‌خواهد حرفی مطرح کند باید در درون خانواده مطرح کند و باید به جای حرف زدن باید عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: تنها راه مهار بازیکنان آنها بهتر بازی کردن مقابل آن‌هاست، بازیکنان باید در بالاترین سطح خودشان بازی کنند تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به خبرنگار عصر تبریز درباره صحبت‌های سرمربی شارجه نیز گفت: من همیشه برای همکارانم احترام قائل هستم و در رقابت با همدیگر ترسی نداریم و من برای صحبت‌های ایشان احترام قائل هستم ولی من مطمئن هستم که در بهترین شرایط خودمان خواهیم بود.