نام تراختور بر تابلوی یک بلوار
نام تراختور بر تابلوی یک بلوار

نام تراختور بر تابلوی یک بلوار

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: در جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز بلواری به نام تراختور تعیین و نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع تبریز، سعید حاجی زاده با بیان اینکه در جلسه این هفته شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تبریز بلوار تراختور نامگذاری شد گفت: بر اساس پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و در راستای ارج نهادن به جایگاه ویژه تراکتور و هواداران این تیم مردمی، نامگذاری مکانی به نام این تیم در دستور کار شورای نامگذاری قرار گرفت و مقرر شد از تقاطع شهید کسایی تا زیرگذر کارخانه تراکتورسازی به نام تراختور نامگذاری شود.
سعید حاجی زاده گفت: نام مصطلح تراکتور بین هواداران این تیم “تراختور” است و همین عبارت در تابلوی این بلوار نقش خواهد بست.
دبیر شورای نامگذاری تاکید کرد: بر اساس نشست های مقدماتی و توافقات انجام شده، المانی ویژه در جهت معرفی این تیم مردمی و جایگاه هواداران تیم در یکی نقاط شهر نصب می شود.
سعید حاجی زاده با آرزوی موفقیت روزافزون برای این تیم به ویژه در رقابت های آسیایی گفت: تراختور به عنوان یکی از تیم های پرطرفدار جهان و قهرمان دو دوره جام حذفی مطرح است و یکی از سرمایه های اجتماعی شهرمان محسوب می شود.