برگزاری ۶هزار و ۴۰۰برنامه فرهنگی توسط شهرداری تبریز در سال
برگزاری ۶هزار و ۴۰۰برنامه فرهنگی توسط شهرداری تبریز در سال

برگزاری ۶هزار و ۴۰۰برنامه فرهنگی توسط شهرداری تبریز در سال

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری بیش از ۶۴۰۰ برنامه مختلف فرهنگی توسط بخش فرهنگی شهرداری تبریز در تمامی نقاط شهر در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع تبریز، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی در نشست با کمیته کارشناسان کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: ۶۲۴۹ برنامه فرهنگی در سال ۹۸‌ توسط شهرداری تبریز برگزار شده است و بی تردید با همراهی مجموعه فرهنگی شهرداری و همچنین اهالی فرهنگ و هنر در سال جدید شاهد افزایش کمی و کیفی برنامه ها خواهیم بود.

او با اشاره بر لزوم سیاست گذاری های صحیح افزود: تعامل دو سویه کمیسیون فرهنگی شورای شهر و معاونت فرهنگی عامل هم افزایی و ریل گذاری صحیح در مباحث فرهنگی و در نهایت تعالی شهر می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تصریح کرد: علیرغم فعالیت حدود ۲۸ نهاد فرهنگی در استان هنوز هم فرهنگ مشکلات خاص اجرایی دارد و بخشی از این مشکلات به جهت موازی کاری نهاد ها می باشد.

او در پایان ضمن گرامی داشت ایام مبارک رمضان الکریم افزود: حفظ فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی، فرهنگ های بومی و خرده فرهنگ ها از اساسی ترین ماموریت های معاونت فرهنگی شهرداری است.

در این جلسه همچنین کارشناسان کمیسیون فرهنگی شورای شهر با طرح مشکلات و مسائل پیش روی اقدادمات و برنامه های فرهنگی، بر لزوم هم افزایی و همراهی در راستای توسعه فرهنگی شهر تاکید کردند.