امسال، سال فعالیت های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز است
امسال، سال فعالیت های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز است

امسال، سال فعالیت های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در سال جاری با برنامه ریزی های شورای اسلامی شهر تبریز شاهد افتتاح پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع تبریز، شهرام دبیری امروز در حاشیه آغاز به کار پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش اظهار کرد: امسال سال خدمت و فعالیت های عمرانی شهرداری تبریز است و امیدواریم با برنامه ریزی شورای شهر شاهد افتتاح پروژه های مختلف عمرانی باشیم.

او ادامه داد: امسال بصورت گسترده فعالیت های مختلفی توسط شهرداری تبریز اتفاق خواهد افتاد که یکی از این پروژه ها، پروژه روگذر ارتش است که پس از افتتاح در کاهش ترافیک این مسیر نقش موثری خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، پشتیبانی مالی پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش بصورت کامل انجام می یابد تا این پروژه ها با سرعت بالا و با کیفیت خوب اجرا شود.

او افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام یافته و فعالیت هایی که شهرداری و مجموعه معاونت عمرانی انجام خواهد داد، شاهد افتتاح این پروژه ها باشیم و تاثیر آن را در کاهش ترافیک مشاهده کنیم.

دبیری اظهار کرد: در سال ۹۹ در زمینه های زیادی از سوی شهرداری و شورای شهر پروژه های خدماتی، رفاهی انجام می یابد تا به مرور همه این پروژه ها را افتتاح و تقدیم مردم عزیز و غیور تبریز کنیم.