توزیع ۱۴۲۹ تن آسفالت در سطح منطقه ۱۰ تبریز
توزیع ۱۴۲۹ تن آسفالت در سطح منطقه ۱۰ تبریز

توزیع ۱۴۲۹ تن آسفالت در سطح منطقه ۱۰ تبریز

در راستای اجرای نهضت آسفالت ریزی، ۱۴۲۹ تن آسفالت در نیمه دوم تیر ماه در سطح منطقه ۱۰ تبریز توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع تبریز، رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰ تبریز درباره تداوم عملیات بهسازی معابر گفت: به منظور رفاه حال و سهولت عبور و مرور شهروندان، اکیپ های عمرانی منطقه به صورت همزمان در چند مسیر مختلف برنامه های تعیین شده در طرح توزیع آسفالت را عملیاتی کرده است.

وی افزود: در همین راستا در نیمه دوم  تیر ماه اقدامات وسیعی در سطح این حوزه انجام پذیرفته و حدود ۱۴۲۹ تن آسفالت در نقاط مختلف منطقه ۱۰ توزیع شده است که باعث ساماندهی و لکه گیری ، آسفالت اساسی و چاله زدائی شده است.

وی ادامه داد: این عملیات در خیابان های  انقلاب، رضوانشهر،  توسعه ارم ، سرباز شهید، دارائی دوم، کوثر غربی،  کوی علی نژاد واقع در کوثر شرقی، کوچه سعدی در خیابان شهید پیری، کوچه خواجه ای در کوی شرشرا ، کوی اکرامی در خیابان سرباز شهید ، کوچه اصفهانیان در شمس تبریزی، کوچه های موسوی، گلشن و چمران در خیابان شهید امام دوست ، کوچه صراف در مفتح، کوچه حاجیلار در خیابان وحدت و کوچه های فرعی توسط دو معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری منطقه ۱۰ انجام و به اتمام رسیده است .

وظیفه شناس در خاتمه خاطر نشان کرد: ساماندهی معابر سطح منطقه که همچنان تداوم دارد به صورت کاملاً برنامه ریزی شده اقدام می شود و نسبت به اولویت و درخواست شهروندان در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.