آغاز اجرای طرح “ایمنی کارگاه‌های ساختمانی” و نصب بنر اخطاریه در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز
آغاز اجرای طرح “ایمنی کارگاه‌های ساختمانی” و نصب بنر اخطاریه در محدوده شهرداری منطقه ۸ تبریز

شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز اجرای طرح “ایمنی کارگاه‌های ساختمانی” و نصب بنر اخطاریه ایمنی در محدوده این منطقه از شهر تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر گفت: با توجه به اینکه وضعیت ایمنی و استحکام بناء ساختمان های مجاور محل های گودبرداری شده در معرض خطر هستند  طی این طرح […]

شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز اجرای طرح “ایمنی کارگاه‌های ساختمانی” و نصب بنر اخطاریه ایمنی در محدوده این منطقه از شهر تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر گفت: با توجه به اینکه وضعیت ایمنی و استحکام بناء ساختمان های مجاور محل های گودبرداری شده در معرض خطر هستند  طی این طرح مالکان ساختمان های در حال احداث مجاب می شوند تا عملیات استحکام بخشی خاک در قسمت های خاکبرداری شده را انجام دهند.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر حسن اجرای بخشنامه های مرتبط با کارگاه های ساختمانی توسط مجریان ساخت و ساز، افزود: اجرای طرح صدور اخطاریه و نصب بنر در محل کارگاه های ساختمانی با هدف رعایت اصول گودبرداری و تامین امنیت سازه های مجاور، آغاز شده است.

وی افزود: در این راستا و به منظور ایمنی بخشی ساختمان های محدوده مرکزی شهر، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه ۸ اقدام به نصب بنر و صدور اخطاریه مقابل ساختمان های گودبرداری شده کرده است تا مالکان نسبت به ایمن‌سازی پروژه های عمرانی خود اقدام کنند.