همه چیز با نظر خمز پیش می‌رود
همه چیز با نظر خمز پیش می‌رود
سرپرست تیم تراکتور گفت: همیشه تمام برنامه های باشگاه چه تمرین باشد چه بازی دوستانه و حتی استراحت ها با نظر آقای خمز انجام می‌شود.

به گزارش طولوع تبریز ؛ سعید مظفری زاده در خصوص شرایط تراکتور برای بازی با تیم هوادار گفت: در طول روز های گذشته تمرینات منظمی برای دیدار با این تیم انجام داده ایم و آماده بازی هستیم، فردا یک جلسه تمرینی دیگر خواهیم داشت و سه شنبه راهی تهران خواهیم شد تا آماده مصاف چهارشنبه با تیم هوادار شویم.

سرپرست تیم تراکتور در رابطه با حضور تماشاگران در این دیدار افزود: باشگاه تلاش میکند تا بازی با تیم هوادار باحضور تماشاگران برگزار شود و نامه نگاری ها در این ضنینه انجام شده است اما به هرحال از قبل مصوبه ای وجود دارد که بازی ها در این استادیوم بدون حضور هواداران برگزار شود که این موضوع نه در اختیار باشگاه است و نه حتی فدراسیون در نهایت شورای محترم تامین باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

مظفری زاده با اشاره به حضور نادری در بازی با نود اورمیه عنوان کرد: غیر از سلامی که دچار آسیب دیدگی طولانی مدت شده خوشبختانه مصدوم دیگری نداریم و آسیب دیدگی محمد نادری نیز به طور کامل رفع شده و با صلاحدید سرمربی میتواند به میدان برود

سرپرست تراکتور در خصوص اینکه آیا باشگاه تراکتور بعد از جدایی آقایی برنامه ای برای جذب بازیکن آزاد دارد یا نه عنوان کرد: ورود به جذب بازیکن در حوزه اختیارات بنده نیست و این مسائل با مشورت کادر فنی و کمیته نقل و انتقالات پیش میرود اما به عنوان سرپرست در این خصوص خبر خاصی نشنیده ام.

مظفری زاده در پایان، درخصوص برگزاری تنها یک بازی دوستانه در تعطیلات ۲۰ روزه لیگ برتر عنوان کرد: همیشه تمام برنامه تمرینی باشگاه با خواست آقای خمز پیش میرود، چه تمرین باشد چه بازی دوستانه و حتی استراحت ها با نظر آقای خمز انجام میشود و در این ۲۰ روز هم چنین بوده است.