آغاز احداث گلخانه سوم تفرجگاه عینالی در بوستان نهالستان
آغاز احداث گلخانه سوم تفرجگاه عینالی در بوستان نهالستان

آغاز احداث گلخانه سوم تفرجگاه عینالی در بوستان نهالستان

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز از احداث گلخانه سوم در بوستان نهالستان این تفرجگاه در راستای افزایش تولیدات گل و گیاه و رسیدن به خودکفایی در این تولیدات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع تبریز، شمس الله فیروزیان با بیان اینکه توسعه پایدار فضای سبز استراتژی ما است، گفت: در راستای افزایش تولیدات گل و گیاه و رسیدن به خودکفایی در تولید گل و گیاه مورد نیاز تفرجگاه عینالی تبریز و توسعه پایدار فضای سبز، عملیات عمرانی احداث گلخانه سوم در بوستان نهالستان تفرجگاه بصورت امانی توسط تلاشگران امور اجرایی و امانی سازمان آغاز شد.

او با اشاره به افزایش دو برابری تولیدات گلخانه در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزود: با تلاش مضاعف در مدت اندک گلخانه دوم در دی ماه سال ۹۸ به بهره برداری رسید و با مدیریت نیروهای انسانی ماهر واحد فضای سبز سازمان و تولید گل های مورد نیاز برای کاشت بهاره  توانستیم در مدیریت هزینه ها گام موثری برداریم.

فیروزیان با اشاره به تجربیات سال گذشته در احداث گلخانه دوم عینالی بیان داشت: سعی می کنیم با کمترین قیمت و بهترین سازه احداث گلخانه جدید را در کمترین زمان به اتمام برسانیم صرفه جویی در خرید گل و گیاه از استان های دیگر و مدیریت هزینه در این خصوص یکی از خط مشی های ماست که از سالهای قبل شروع کرده ایم.

او ابراز امیدواری کرد با افزایش تعداد گلخانه های عینالی و خودکفایی در زمینه تولید گل و گیاه در آینده نزدیک از طریق فروش مازاد بر نیاز بتوانیم برای سازمان کسب درآمد داشته باشیم.