دوره تضمین آسفالت باید افزایش یابد
دوره تضمین آسفالت باید افزایش یابد

دوره تضمین آسفالت باید افزایش یابد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: استفاده از مصالح ناشی از آسفالت تراشی می تواند کمک شایانی در موضوع آسفالت ریزی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع تبریز، سونیا اندیش امروز در صد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لزوم توجه به کیفیت آسفالت خیابان ها و معابر، اظهار کرد: در راستای جلب رضایتمندی مردم، اولویت بندی آسفالت معابر باید دقیق مشخص شود و این کار در زمان هایی انجام شود که شرایط جوی مساعد است چراکه آسفالت ریزی در هنگام بارش موجب بی کیفیت شدن آن می شود.

او با بیان اینکه بحث استفاده از مصالح ناشی از آسفالت تراشی می‌تواند به کمک شایانی در آسفالت ریزی کند، ادامه داد: دوره تضمین آسفالت مسئله ای است که برخی از آنها کمتر از شش ماه ضمانت دارد و باید این تضمین بیشتر شود.

اندیش عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه بودجه خوبی در حوزه عمران و بخصوص آسفالت در نظر گرفتیم، باید آسفالت‌ریزی خوبی را شاهد باشیم و موضوع بهسازی پیاده‌راه‌ها نیز باید همزمان با آسفالت مورد توجه قرار بگیرد.

او افزود: من از شهرداری می خواهم که نه تنها به موضوع فاضلاب، بلکه نسبت به اصلاح دریچه‌های فاضلاب های شهر توجه کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، گفت: از روابط عمومی شهرداری و شورا که فضای فرهنگی خوبی در شهر ایجاد کرده ‌اند، تشکر می کنم و اعتقاد دارم باید به تقویت ارتباط مردم با ادارات و نهادها پرداخته شود و بین دستگاه‌های دولتی و بدنه مردم تعامل ایجاد کرد.

او با تقدیر از فعالان حوزه مبارزه با بیماری کرونا اعم از مدافعان سلامت و نیروهای خدمات شهری و …، عنوان کرد: با توجه به درگیری شهر با بیماری کرونا از سال گذشته و مشکلات بوجود آمده در اخذ پروانه، درخواست دارم همکاران شورا با پرهیز از حاشیه، نسبت به اجرایی کردن برنامه های خود در سال آخر شورا اقدام کنیم.