طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تبریز نهایی شد
طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تبریز نهایی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تبریز نهایی شده و تصمیمات گرفته‌شده از اول اسفند اجرایی می‌شود. یونس فاتح در تشریح این خبر گفت: در خصوص ساماندهی سگ‌های تبریز ادارات مختلفی همچون اداره کل دامپزشکی استان، دانشگاه‌ها و دیگر ادارات ذیربط اعلام آمادگی کرده و حمایت خود را در این مسئله از شهرداری […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: طرح ساماندهی سگ‌های بلاصاحب تبریز نهایی شده و تصمیمات گرفته‌شده از اول اسفند اجرایی می‌شود.

یونس فاتح در تشریح این خبر گفت: در خصوص ساماندهی سگ‌های تبریز ادارات مختلفی همچون اداره کل دامپزشکی استان، دانشگاه‌ها و دیگر ادارات ذیربط اعلام آمادگی کرده و حمایت خود را در این مسئله از شهرداری تبریز بیان کرده‌اند. 

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند این مسئله را به صورت اولویت کاری خود در نظر دارد و با توجه به دستورات قضایی و حمایت‌ها و حساسیت‌های افکار عمومی در این مورد، بایستی از هر گونه اقدامات و  تصمیم‌های احساسی خودداری شود و سازمان مدیریت پسماند وظیفه خود می‌داند تا در حل این مشکل، پشتیبان شهرداری‌های مناطق و معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز باشد.
فاتح ابراز کرد: سازمان مدیریت پسماند تمامی امکانات خود را در این حوزه به پای کار می‌آورد و کلیات عملیات اجرایی پروژه به توافق طرفین رسیده است و هر کدام از وظایف خود مطلع هستند.